Warning: Constant WP_DEBUG_DISPLAY already defined in /customers/e/8/f/foreningenja.org/httpd.www/wp-content/themes/YES_theme/functions.php on line 2 Är det konst eller är det bara på riktigt? Är det på riktigt eller är det bara konst? « Föreningen JA!

År 2005 var Fia-Stina Sandlund med och startade YES! Association / Föreningen JA!. Som en del av YES! Association/Föreningen JA!s verk – Sublimt, sa föreningen (2010) ställer hon alla de viktiga frågorna.

Lyssna till ljudspåret Är det konst eller är det bara på riktigt? Är det på riktigt eller är det bara konst? av Fia-Stina Sandlund här >>

– Sublimt, sa föreningen ingick i MODERNAUTSTÄLLNINGEN 2010, 2 oktober, 2010 – 9 januari, 2011 på Moderna Museet i Stockholm.