Warning: Constant WP_DEBUG_DISPLAY already defined in /customers/e/8/f/foreningenja.org/httpd.www/wp-content/themes/YES_theme/functions.php on line 2 KRO/KIF Upprop för en mer jämställd konst « Föreningen JA!

Under lanseringen av Vanja Hermeles bok Konsten – så funkar det (inte) i Almedalen påbörjade KRO/KIF namninsamlingen för ett upprop för en mer jämställd konst.

Föreningen JA! har skrivit under och 7 december 2009 lämnades uppropet över det till Kulturministern. Läs om uppropet här >>

Beställ boken Konsten så funkar det (inte)från KRO/KIF hemsida>>